بلاگ

دمنوش لاغری خانگی سریع

دمنوش لاغری خانگی سریع
5/5 - (1 امتیاز)

دمنوش لاغری خانگی سریع، یکی از راهکارهای محبوب در حوزه کاهش وزن و لاغری محسوب می‌شود که ضمن سهولت در تهیه، می توانید از مصرف آن لذت آن بیشترین بهره را ببرید.

البته باید در مصرف دمنوش خانگی حد اعتدال را رعایت کنید زیرا بر خلاف تصور عام، این طور نیست که بتوانید به هر مقدار از دمنوش ها مصرف کرده و با هیچ عوارضی مواجه نشوید.

برای مصرف گیاهان چربی سوز و دمنوش لاغری خانگی سریع، بهتر است زیر نظر یک متخصص یا کارشناس تغذیه عمل کنید تا از عوارض جانبی برخی از این گیاهان دارویی جلوگیری شود.

دمنوش لاغری خانگی سریع بابونه

یکی از عوامل اساسی که می تواند به بروز مشکلات متعدد از جمله چاقی دامن بزند، استرس و اضطراب است؛ این مشکل ضمن بر عم زدن کارکردهای بدن از جمله خواب، سبب افزایش وزن می گردد.

دمنوش بابونه به عنوان یک منبع غنی از آنتی‌اکسیدان‌ها، به دفع چربی‌ها و بافت‌های مرده کمک کرده و تأثیرگذاری بر تنظیم وزن بدن دارد. علاوه بر این، این دمنوش به عنوان یک آرامبخش قوی شناخته می‌شود و باعث جلوگیری از افزایش قند خون پس از وعده غذایی می‌گردد.

این ویژگی‌ها به طور مستقیم به کنترل اشتها کمک می کند؛ بنابراین بابونه درصورت مصرف به همراه یک رژیم غذایی استاندارد و تحرک بدنی مناسب، به لاغری در ناحیه شکم و پهلو کمک می کند.

بیشتر بدانید: قویترین گیاه لاغری

دمنوش لاغری خانگی سریع بابونه

 

دمنوش خانگی نعنا و قاصدک برای لاغری

کبد عضوی اساسی در فرآیند سم زدایی بدن است و نقش مؤثری در سوخت و ساز آن ایفا می‌کند. دمنوش خانگی نعنا و قاصدک یک دمنوش لاغری خانگی سریع است که به حفظ سلامت کبد کمک می‌کند.

سلول‌های حاضر در کبد چربی‌ها را تجزیه و به انرژی قابل استفاده تبدیل می‌کند؛ بهبود عملکرد کبد باعث افزایش سوخت و ساز بدن شده و اشتها بهبود می‌یابد. دمنوش حاوی قاصدک و نعناع نه تنها به عملکرد هضم و جذب مواد مغذی کمک می‌کند بلکه یک دمنوش قدرتمند برای حفاظت از سلامت کبد نیز محسوب می‌شود.

مصرف دمنوش لاغری چای ترش

دیگر دمنوش لاغری خانگی سریع را می توان با چای ترش تهیه کرد؛ این دمنوش با نام‌های دیگری همچون چای قرمز یا چای مکه نیز شناخته می‌شود که تفاوت هایی قابل توجه به چای سبز و سیاه دراد. چای ترش از انواع آنتی‌اکسیدان غنی استتأثیر بسیار بر از بین بردن چربی‌ها، بافت‌های مرده و آسیب‌دیده دارد.

دمنوش چای قرمز همچنین، فعالیت سوخت و ساز بدن را افزایش داده و سرعت دفع غذای مصرفی را بهبود می بخشد. این اقدام منجر به تحت تأثیر قرار دادن چربی‌های موجود در غذا و کاهش جذب کربوهیدرات می‌شود.

دمنوش خانگی نعنا و قاصدک برای لاغری

دمنوش لاغری سریع رزماری

رزماری به عنوان یکی از بهترین دمنوش‌های لاغری خانگی شناخته می‌شود. این گیاه خوشبو بسیار یافت می شود، سرشار از آنتی اکسیدان و خاصیت ضد التهابی است که افزایش فعالیت چربی‌سوزی در بدن را به همراه دارد.

گیاه رزماری از قابلیت مهار آنزیم لیپاز نیز برخوردار است؛ بنابراین رزماری را نیز می توان در رده دمنوش لاغری خانگی سریع قرار داد.

دمنوش لاغری خانگی هل

هل از میوه‌های خانواده زنجبیل بوده و در انواع مختلف از جمله هل سیاه، سفید و سبز یافت می‌شود. هل دارای مقدار زیادی فیبر است که باعث افزایش احساس سیری در فرد می‌شود و همچنین سوخت و ساز بدن را افزایش می‌دهد.

علاوه بر این، ملاتونین موجود در هل به عنوان یک چربی‌سوز طبیعی عمل می‌کند. استفاده از این دمنوش لاغری خانگی سریع همراه با رعایت یک برنامه غذایی سالم، برای کاهش وزن و لاغری بسیار مؤثر است.

دمنوش لاغری خانگی هل

دمنوش لاغری جنسینگ

جینسینگ در انواع مختلف شناخته می‌شود، اما نوع آمریکایی و آسیایی آن به عنوان معمول‌ترین نوع جنسینگ شناخته می‌شود. مصرف جینسینگ باعث افزایش سوخت و ساز بدن شده و برای کاهش چربی‌های اضافی بدن بسیار کارآمد است.

مصرف این دمنوش لاغری خانگی سریع در طول روز باعث افزایش انرژی می‌شود و تسهیل کننده فعالیت‌های ورزشی است، ضمن اینکه جنسینگ به تعادل قند خون نیز کمک می‌کند.

ترکیب جینسینگ با یک سبک زندگی سالم، شامل برنامه غذایی مناسب و فعالیت ورزشی، تأثیربخش است. توصیه می‌شود که تمام دمنوش‌های لاغری در چارچوب یک برنامه غذایی سالم مصرف شوند تا به بهترین شکل ممکن تأثیر گذار باشند.

بیشتر بدانید: طرز تهیه دمنوش لاغری شکم

نکته پایانی

در این مطلب به دمنوش لاغری سریع پرداختیم؛ توجه به این نکته ضروری است که حتی در صورت مصرف بهترین دمنوش لاغری خانگی، اگر از فعالیت بدنی منظم و برنامه غذایی مناسب استفاده نکنید، تاثیر محسوسی نخواهید پذیرفت.

شما می توانید برای سفارش انواع دمنوش و بهترین داروهای گیاهی به فروشگاه آنلاین پوردادطب مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *